Szanowni Rodzice, po zarejestrowaniu naszego kursu w Polskim Związku Motorowodnym, rozpoczynamy procedurę zapisywania się na egzamin.
Kryteria uczestników kursu i potrzebne dokumenty:
– minimalny wiek uczestnika to 14 rok życia,
– koszt osobowy za szkolenie praktyczne, wykłady, książka ,,Vademecum sternika” : 400 zł;
– Zabieramy ze sobą na obóz jedno zdjęcie legitymacyjne i kserokopię legitymacji szkolnej oraz oświadczenie dla PZMWiNW – do ściągnięcia na naszej stronie w dokumentach do pobrania – proszę o dosłanie tych dokumentów na maila jeśli Państwo nie dokonali tego wcześniej;
– egzamin w wysokości 250 zł płatne bezpośrednio do PZMiNW za pośrednictwem portalu (uczniowie do 26 roku życia 50% zniżki na podstawie aktualnej legitymacji),
– wydanie uprawnień w wysokości 50 zł płatne bezpośrednio do PZMiNW za pośrednictwem portalu (uczniowie do 26 roku życia 50% zniżki na podstawie aktualnej legitymacji).
Zapisujemy uczestnika kursu na egzamin. Proszę o zapisanie kursanta do dnia 4 lipca:
Przedstawiam Państwu jak zapisać się na egzamin krok po kroku:
- Wchodzimy na stronę: http://www.motorowodniacy.org
- Klikamy po prawej PATENTY
- Klikamy ZAPISZ SIĘ NA EGZAMIN
- Wybieramy: stopień sternik motorowodny
- Klikamy na woj. Zachodniopomorskie
- Widnieje tam spis instruktorów i miejsc egzaminowania – wybieramy nazwisko Marek Dominiak
- Wypełniamy ankietę i zaznaczamy że uczestnik nie ukończył 26 roku życia (wtedy przysługuje nam zniżka 50 %)
- Potwierdzenie trzeba wydrukować i zabrać na obóz.
- Po zdaniu egzaminu logujemy się jeszcze raz aby opłacić patent: http://www.motorowodniacy.org
- Po kliknięciu na Patenty – wybieramy opcję Złóż wniosek o wydanie patentu
WYDANIE PATENTU PO ZDANYM EGZAMINIE
Wymagane dokumenty:
- oryginał zaświadczenia o zdaniu egzaminu potwierdzającego posiadanie wiedzy i umiejętności z zakresu żeglarstwa – wystawiony przez Komisję Egzaminacyjną,
- podpisany własnoręcznie wniosek o wydanie patentu wygenerowany za pośrednictwem generatora dostępnego na stronie PZMWiNW https://www.motorowodniacy.org/patenty,
- zdjęcie o wymiarach 3,5cm x 4,5 cm wklejone na wniosku (fotografia nie może być wydrukowana ani zeskanowana),
- pisemna zgoda obojga rodziców lub opiekunów prawnych na uprawianie turystyki wodnej – dotyczy osoby małoletniej,
- dowód wpłaty za wydanie patentu (opłaty za wydanie patentu należy dokonać po przez system płatności elektronicznych),
- kserokopia dokumentu upoważniającego do 50% zniżki – w przypadku uczniów i studentów w wieku do 26 lat (50% zniżka uwzględniana jest po przedstawieniu ważnej legitymacji szkolnej/studenckiej lub zaświadczenia wydanego przez szkołę).
Dokumenty wysyłamy na adres Polskiego Związku Motorowodnego i Narciarstwa Wodnego